Smar do przekładni otwartej Rocol Tufgear

Rocol Tufgear Universal - Smar do przekładni

kup teraz emoly

 

Rocol Tufgear Universal to mineralny smar opracowany do smarowania węzłów tarcia pracujących w trudnych warunkach i przenoszących siły występujące w przekładniach lub zbliżone do nich.

Tufgear Universal to mineralna mieszanka zawierająca stałe środki smarne pozwalające na przenoszenie dużych obciążeń i zapewniające skuteczne smarowanie i ochronę przekładni w ekstremalnych warunkach. Skład smaru zapewnia nie tylko pracę w dużych obciążeniach i ekstremalnych warunkach, ale również wysoką odporność na wodę i długi okres żywotności. Siła przyczepności jest tak duża, że smar nadaje się do stosowania w silnym prądzie wody

Wysoka adhezja produktu sprawia, ze smar z powodzeniem może być stosowa do smarowania dużych zębów łożysk wieńcowych jak i małych kół zębatych. Inne ciekawe aplikacje to ochrona lin stalowych, również tych, które naradzone są na działanie słonej morskiej wody. Zakres temperatur, w których producent zaleca jego stosowanie to temperatury od -40 ° C do + 120 ° C. Smar dostępny jest również w postaci stałej oraz płynnej zapakowanej w wygodną aerozolową butelkę. Nawet w takiej postaci smar jest odporny na ekstremalnie duże obciążenia, zachowuje swoją integralność, smaruje i doskonale chroni przed korozją nawet w warunkach wysokiej wilgotności i zanurzenia w wodzie, dlatego też jest zalecany do stosowania, jako smar do maszyn i mechanizmów

Sposób aplikacji: Nakłada się go ręcznie na czystą, suchą powierzchnię koła zębatego lub za pomocą twardego pędzla lub wkładu w odpowiednim urządzeniu aplikacyjnym. Minimalna temperatura, w której aplikacja ma być aplikowana, wynosi 0 ° C.

Podstawowe dane produktu, Rocol Tufgear Universal
Norma Treść Jednostka wynik
 CTM0176 kolor niebiesko-czarny
Skład: mieszanka olejów mineralnych wysokiej lepkości,   inhibitory korozji, stałe środki smarne, modyfikowana glinka montmorylonitowi (Clay), środki powierzchniowo czynne, dodatki zwiększające adhezję 
DIN 51 757 Gęstość w temperaturze 20 ° C g / ml 1,05
IP 71  Bazowa lepkość płynu w 40 ° C  cSt > 1000 
IP 50 - ASTM D217 Konsystencja NLGI 2
Zalecany zakres temperatur pracy ° C -40 do + 120 
IP 239 - ASTM D2596   Obciążenie spoiny 4-kulowej kg 800
IP 239 - ASTM D2596 4-Ball Średnie obciążenie Hertz kg 120
IP 326 - ASTM D2509  Test Timkena "OK" Load  kg 16
IP 112 - ASTM D130  Test korozji miedzi  1a
Badanie korozyjności stali miękkiej 24 godziny w temperaturze 100 ° C Test pozytywny bez plam korozyjnych
ASTM D1831 Test stabilności rolki smaru zmiana w przepracowanej penetracji w temperaturze 25 ° C  20
IP 132 Punkt kondensacji Nie topi się 
Temperatura topnienia ° C > 200
Temperatura zapłonu, ° C ° C > 200

Opakowania: Kartusz 400g - 18302, 5 kg - 18305, 18 kg - 18304

Trwałość i magazynowanie przy przechowywaniu w temperaturze od + 1 ° C do + 40 ° C smar ma trwałość 4 lat od daty produkcji. Przechowywać: w chłodnym, dobrze wentylowanym miejscu, tylko w oryginalnym opakowaniu. Chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych, silnymi utleniaczami i silnymi reduktorami.

Normy i atesty:  Numer ewidencyjny NATO: 9150 99 701-3540 (5 kg), numer ewidencyjny NATO: 9150 99 396-0031 (18 kg

Ograniczenia:  Produkt  nie został przetestowany ani przedstawiony, jako odpowiedni dla personelu medycznego lub farmaceutycznego.

Tagi: smar do lin stalowych, smar do otwartych kół zębatych, smar odporny na wodę

Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie technicznym:   TUFLUBE ALLWEATHER, SAPPHIRE HI- TORQUE.

 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!