Smar do przekładni otwartej Rocol Tufgear
Rocol Tufgear Universal - Smar do przekładni
Rocol Tufgear Universal to mineralny smar opracowany do smarowania węzłów tarcia pracujących w trudnych warunkach i przenoszących siły występujące w przekładniach lub zbliżone do nich.
Tufgear Universal to mineralna mieszanka zawierająca stałe środki smarne pozwalające na przenoszenie dużych obciążeń i zapewniające skuteczne smarowanie i ochronę przekładni w ekstremalnych warunkach. Skład smaru zapewnia nie tylko pracę w dużych obciążeniach i ekstremalnych warunkach, ale również wysoką odporność na wodę i długi okres żywotności. Siła przyczepności jest tak duża, że smar nadaje się do stosowania w silnym prądzie wody
Wysoka adhezja produktu sprawia, ze smar z powodzeniem może być stosowa do smarowania dużych zębów łożysk wieńcowych jak i małych kół zębatych. Inne ciekawe aplikacje to ochrona lin stalowych, również tych, które naradzone są na działanie słonej morskiej wody. Zakres temperatur, w których producent zaleca jego stosowanie to temperatury od -40 ° C do + 120 ° C. Smar dostępny jest również w postaci stałej oraz płynnej zapakowanej w wygodną aerozolową butelkę. Nawet w takiej postaci smar jest odporny na ekstremalnie duże obciążenia, zachowuje swoją integralność, smaruje i doskonale chroni przed korozją nawet w warunkach wysokiej wilgotności i zanurzenia w wodzie, dlatego też jest zalecany do stosowania, jako smar do maszyn i mechanizmów
Sposób aplikacji: Nakłada się go ręcznie na czystą, suchą powierzchnię koła zębatego lub za pomocą twardego pędzla lub wkładu w odpowiednim urządzeniu aplikacyjnym. Minimalna temperatura, w której aplikacja ma być aplikowana, wynosi 0 ° C.
Podstawowe dane produktu, Rocol Tufgear Universal | |||
Norma | Treść | Jednostka | wynik |
CTM0176 | kolor | niebiesko-czarny | |
Skład: mieszanka olejów mineralnych wysokiej lepkości, inhibitory korozji, stałe środki smarne, modyfikowana glinka montmorylonitowi (Clay), środki powierzchniowo czynne, dodatki zwiększające adhezję | |||
DIN 51 757 | Gęstość w temperaturze 20 ° C | g / ml | 1,05 |
IP 71 | Bazowa lepkość płynu w 40 ° C | cSt | > 1000 |
IP 50 - ASTM D217 | Konsystencja NLGI | 2 | |
Zalecany zakres temperatur pracy | ° C | -40 do + 120 | |
IP 239 - ASTM D2596 | Obciążenie spoiny 4-kulowej | kg | 800 |
IP 239 - ASTM D2596 | 4-Ball Średnie obciążenie Hertz | kg | 120 |
IP 326 - ASTM D2509 | Test Timkena "OK" Load | kg | 16 |
IP 112 - ASTM D130 | Test korozji miedzi | 1a | |
Badanie korozyjności stali miękkiej 24 godziny w temperaturze 100 ° C | Test pozytywny bez plam korozyjnych | ||
ASTM D1831 | Test stabilności rolki smaru zmiana w przepracowanej penetracji w temperaturze 25 ° C | 20 | |
IP 132 | Punkt kondensacji | Nie topi się | |
Temperatura topnienia | ° C | > 200 | |
Temperatura zapłonu, ° C | ° C | > 200 |
Opakowania: Kartusz 400g - 18302, 5 kg - 18305, 18 kg - 18304
Trwałość i magazynowanie przy przechowywaniu w temperaturze od + 1 ° C do + 40 ° C smar ma trwałość 4 lat od daty produkcji. Przechowywać: w chłodnym, dobrze wentylowanym miejscu, tylko w oryginalnym opakowaniu. Chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych, silnymi utleniaczami i silnymi reduktorami.
Normy i atesty: Numer ewidencyjny NATO: 9150 99 701-3540 (5 kg), numer ewidencyjny NATO: 9150 99 396-0031 (18 kg
Ograniczenia: Produkt nie został przetestowany ani przedstawiony, jako odpowiedni dla personelu medycznego lub farmaceutycznego.
Tagi: smar do lin stalowych, smar do otwartych kół zębatych, smar odporny na wodę
Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie technicznym: TUFLUBE ALLWEATHER, SAPPHIRE HI- TORQUE.