Syntetyczny smar do wibracji Molykote G-4700
Molykote® G-4700 Extreme Pressure Synthetic Grease
Syntetyczny (PAO) smar na litowym zagęszczaczu i dodatkami w postaci stałych środków smarnych i dwusiarczku molibdenu do długotrwałego smarowania elementów narażonych na duże obciążenia i szybkie ruchy oraz wysoką temperaturę do +177 °C. Taki skład zapewnia produktowi: kompatybilność z większością tworzyw sztucznych i elastomerów (zapobiega deformacjom i pękaniom elementów plastikowych i gumowych), odporność na zapylenie, wymywanie wodą, niską i wysoką temperaturę. Ponadto smar charakteryzuje się długą żywotnością, nośnością, wydajnością na mokrej nawierzchni, niską wytrzymałością na ścinanie w niskich temperaturach i zapobiega zjawisku ruchu stick-slip. Takie właściwości sprawiają, że smar Molykote G-4700 zarówno do smarowania łożysk i innych elementów pracujących w wysokich temperaturach i obciążeniach dynamicznych do metalurgii sprzętu, ceramiki, drewna, tworzyw sztucznych i innych gałęzi przemysłu. Najczęściej spotkać go można przy smarowaniu: łożysk tocznych i łożysk ślizgowych, rolek prowadzących, przekładni otwartych i zamkniętych, wielowpustów, uszczelek oraz elastycznych wałów w osłonie zapewniając bardzo dobrą ochronę antykorozyjną oraz znakomite smarowanie.
Smar DC G4700 zapewnia niezawodną pracę maszyn i urządzeń w trudnych warunkach, takich jak ekstremalne ciśnienie i obciążenia, wstrząsy wibracje, kurz, wysoka wilgotność powietrza i przepływające strumienie wody. Inne korzyści płynące z zastosowania smaru to długie przerwy między smarowaniami a co za tym idzie mniej konserwacji i przestojów, dłuższe okresy ponownej pracy urządzenia i zwiększenie niezawodności. Warto podkreślić szczególnie dużą kompatybilność z wieloma elastomerami i tworzywami sztucznymi. Smar Molykote G4700 jest szeroko stosowany przez producentów sprzęgieł w ciężkich pojazdach, ciągnikach, dźwigach, koparkach, przenośnikach a także łożysk kół tych pojazdów.
Sposób aplikacji: Smar Molykote G-4700 nanosić na czystą powierzchnię pędzlem, szpachelką, ręcznym lub automatycznym dozownikiem. Smaru nie mieszać z innymi środkami smarnymi.
Podstawowe dane produktu Molykote G-4700
Norma | Treść | Jednostka | wynik |
CTM 0176B | kolor | czarny | |
Skład: syntetyczny olej bazowy- polialfaolefiny PAO, zagęszczacz litowy, dodatki –smary stałe, dwusiarczek molibdenu | |||
Temperatura | ° C | -40 do + 177 | |
ASTM D2265 | Temperatura kroplenia | ° C | > 285 |
Din 51 818 | Klasa konsystencji NLGI | 2 | |
ASTM D 217 | Penetracja w 25 º C | mm/10 | 265-295 |
ASTM D445 | Lepkość oleju bazowego w 40 ° C | mm²/s | 150 |
ASTM D445 | Lepkość oleju bazowego w 100 ° C | mm²/s | 20 |
ISO 2811 | Gęstość w temperaturze 25 ° C | g / cm 3 | 0,87 |
FD 791-32/2 | Strat odparowywania (24 h, 100 °C) | % | 0,2 |
ASTM D4693 | Niskotemperaturowy moment przy -40 º C | Nm | 1,1 |
ASTM D2266 | Nośność Four-ball wear, 40kg, 1200rpm | mm | 0,64 |
FTM 321,1 | Odparowanie (24 h, 100 ° C) | % | 0,44 |
FTM 321,1 | Wydzielanie oleju (24 g, 100 ° C) | % | 3.9 |
ASTM D2596 | Four-ball EP, obciążenie spoiny, 1770 ob/min/10 s) | N | > 3700 |
Współczynnik prędkość(mm) x (rpm), szacowany | mm/min | 350.000 |
CTM: Firmowa metoda testów, kopie CTM-tych są dostępne na życzenie
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowanie produktu: 400 g, 1 kg, 25 kg
Okres przydatności i magazynowanie: w przypadku przechowywania w oryginalnych zamkniętych pojemnikach, w temperaturze nieprzekraczającej 40°C), okres przydatności smaru syntetycznego Molykote G-4700 do użytku wynosi 60 miesięcy od daty produkcji.
Normy i atesty: Cinncinnati Machine P-64, Ford ESA-MIC75-B, GM998525H, Kompatybilność · USDA H2,smar odporny na niskie i wysokie temperatury, smar o wysokiej nośności, wysoka wydajność pracy w wilgoci i kurzu, kompatybilny z wieloma tworzywami sztucznymi i elastomerami, doskonała ochrona przed zużyciem, smar długoterminowy, dobra ochrona antykorozyjna, wysoka odporność na wymywanie wodą, dobra ochrona przed korozja cierną, dobra ochrona przed korozją cierną, zapobiega zjawisku stick-slip.
Tagi: metal/metal, metal/plastik, metal/elastomer, smar z dwusiarczkiem molibdenu, smar syntetyczny, smar do łożysk tocznych, smar do łożysk liniowych, smar do przekładni zamkniętych, smar do łożysk ślizgowych, smar do prowadnic ślizgowych, smar do wentylatora, smar odporny na wymywanie wodą, smar EP, syntetyczny smar do wibracji, smar do sprzęgła, smar do dmuchawy, smar do śruby napędowej, smar do koła zębatego, smar do łożysk stożkowych pralki, smar do linek nośnych, smar do wielowpustów, smar do uszczelki.
Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie: Mobil 1 Synthetic, AEROSPEC 250, Molylube Synthetic Extreme Pressure Grease, Moly EP Synthetic Grease, AeroShell Grease 3, TOMFLON CC 180, 197 Moly Pure Synthetic Grease, Moly EP Synthetic Grease, Molylube Tenter Chain Lubricant with Moly, Chesterton 633 SXCM, TEMP-GUARD, Mobilegrease XHP 222