smar do łańcucha, smar do przekładni, Molykote 1122
MOLYKOTE® 1122 CHAIN AND OPEN GEAR GREASE
Molykote 1122 to syntetyczny smar (olej bazowy poliizobutylen) zawierający smary stałe (grafit, dwusiarczek molibdenu), nieorganiczny zagęszczacz oraz związki poprawiające przyczepność stworzony do smarowania łańcuchów i otwartych przekładni zębatych i łożysk. Skład chemiczny Molykote 1122 zapewnia, że utrzymuje on warstwę smarną w awaryjnych warunkach, chroni przed silnym ścieraniem, jest odporny na wysokie naciski, wodę, parę, kwasy, roztwory alkaliów, b. dobrze przyczepny do powierzchni.
Stosowany do wstępnego smarowania łańcuchów z wydrążonymi sworzniami wyposażonymi w smarowniczki, np. w łańcuchach urządzeń do rozciągania w branży tekstylnej i łańcuchach przenośników w układach do sterylizacji żywności. Z powodzeniem DC 1122 stosowany jest również do otwartych przekładni i skrzyń biegów, w łożyskach działających przy niskich prędkościach oraz wysokich temperaturach (do +160°C), w takich obiektach jak suszarnie, malarnie, gładziarki oraz różnych procesach przemysłowych spełniających parametry określone dla smaru w tym środowisko pary wodnej. Molykote 1122 jest stosowany również w wózkach widłowych (łańcuch podnośnika) pracujących w różnych warunkach atmosferycznych.
Dobre i szybkie smarowanie, odporność na wysokie ciśnienie, ochrona przed zużyciem, bardzo wysoka zdolność adhezji, odporność na wodę to podstawowe zalety produktu.
Nakładanie smaru typowe dla produktów tego typu; oczyścić obszary kontaktowe. Smarować za pomocą pędzla, szpachli, lub smarowanie automatyczne.
Podstawowe dane Molykote 1122
Norma | Treść | Jednostka | Wartość |
CTM 0176B | Kolor | czarny | |
Skład: (olej bazowy poliizobutylen) zawierający smary stałe (grafit, dwusiarczek molibdenu), nieorganiczny zagęszczacz oraz związki poprawiające przyczepność | |||
DIN 51 818 | Klasa konsystencji, NLGI | 2-3 | |
ISO 2137 | Penetracja (60 cykli), | mm/10 | 250-280 |
Temperatura pracy | °C | 10 do 160 | |
ISO 2176 | Temperatura topnienia | °C | brak |
Temperatura zapłonu | °C | > 200 ° C | |
Okres przechowywania | lata | 5 | |
ISO 2811 | Gęstość w temperaturze 20 ° C | g/ml | 0,95 |
DIN 51 562 | Lepkość oleju bazowego w temperaturze 40 ° C | mm²/s | 1500 |
Nośność, Four-ball tester | |||
DIN 51 350 T.4 | Obciążenie zespawania obr/min/10 1450), | N | 2600 |
DIN 51 350 T.5 | Nośność Index (Four-ball maszyna, 1450 obr/min/600 N / 1 h) | mm | 0,9 |
Test Almen Wielanda, obciążenie nominalne | N | 18000 | |
DIN 51808. | Odporność na utlenianie wg. Spadek ciśnienia w temp.99 C po 100 godz. | bar | 0,5 |
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna
DIN: Deutsche Industrie Norm
Termin przydatności: produkt posiada ważność 60 miesięcy od daty produkcji
Opakowanie produktu: 400 ml (spray), 25 kg, 49,8 kg
Ograniczenia: Produkt nie został przetestowany ani przedstawiony jako odpowiedni dla personelu medycznego lub farmaceutycznego.
Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie technicznym: Synthetic High Temperature Chain Lubricant, Max-Chain, Purple Extreme, Park Tool Chain Lube, BikeHut Wet Bike Chain Lube, WET Lube, Rheolube 393,
Tagi: smar do łożysk,
smar do łańcucha
smar do zębatki
smar do przekładni otwartej
smar do lin
smar do łożyska ślizgowego
smar syntetyczny.
Smar z dwusiarczkiem molibdenu i grafitem, numer katalogowy 2677954, syntetyczny smar do łańcucha rowerowego, smar do przekładni kierowniczej.