Krytox GPL 226

Smar Krytox ™ GPL 226

kup teraz emoly

atest spożywczy NSF H1

Smar Krytox ™ GPL 226 zawiera dodatki antykorozyjne / przeciwzużyciowe inhibitory i jest idealny do środowisk korozyjnych, gdzie nie ma niebezpieczeństwa przereagowania dodatku azotynu sodu z substancjami chemicznymi lub powodującymi problemy z zanieczyszczeniem.

Typowe zastosowania smaru to: łożyska motoryzacyjne, uszczelnione łożyska pomp, łożyska silników elektrycznych i łożyska ogólnego zastosowania.

W pełni fluorowana stabilność termiczna Krytox ™ zapewnia oszczędności i wydłużone okresy między smarowaniem. Doskonała wytrzymałość filmu smarnego zmniejsza zużycie.

krytox gpl 226 smar do tlenu

Typowe właściwości smaru Krytox GPL226

Dodatki antykorozyjne Tak
Dodatki wysokiego ciśnienia Nie
Ocena antykorozyjna, ASTM D1743 Pass (pozytywna)
Wygląd biały, konsystencja kremu
Test 4 Ball Wear, ASTM D4172 (Oil)/D2266 (Grease) 40 kg, 1200 rpm, 1 hr at 75 °C (167 °F) 0.81 mm
Test 4 Ball EP, ASTM D2783 (Oil)/2596 (Grease) LWI/Weld Load 199.9/Powyżej 800 kg*
Szacowany zakres temperatur roboczych –36– 260 °C (–33–500 °F)
Lepkość oleju bazowego, cSt   20 °C (68 °F) 822
40 °C (104 °F) 243
100 °C (212 °F)  25 
204 °C (400 °F)  4.1 
Wskaźnik lepkości oleju  134 
Separacja oleju, wt % po 30 godz., 99 °C (210 °F)  4 
Max. lotność oleju, % w 22 godz., D2595                121 °C (250 °F)
204 °C (400 °F)
 <1
<3 
punkt kroplenia  NA 
Standardowy poziom konsystencji NLGI
(Inne dostępne na żądanie)
2
Gęstość at 0 °C (32 °F), g/cc 1.99
Dopuszczenie do kontaktu z żywnością NSF H-1

Przygotowanie aplikacji do smarowania:
Elementy powinny być całkowicie oczyszczone ze starych smarów. Nieprzestrzeganie tego zmniejsza trwałość w testach wysokiej temperatury i wysokiej prędkości, w których smar był zastosowany.

Smar nie należy mieszać z innymi rodzajami smarów.

Przechowywanie i okres przydatności do spożycia
Smar ma nieokreśloną trwałość, jeśli był przechowywany w czystym, suchym miejscu oraz nei był otwierany. Po dłuższym przechowywaniu, przed zastosowaniem należy wymieszać wydzielony olej ze smarem.

Informacje zawarte w niniejszym dokumencie są oparte na danych technicznych firmy Chemours.

Our website is protected by DMC Firewall!