Krytox GPL 226
Smar Krytox ™ GPL 226
Smar Krytox ™ GPL 226 zawiera dodatki antykorozyjne / przeciwzużyciowe inhibitory i jest idealny do środowisk korozyjnych, gdzie nie ma niebezpieczeństwa przereagowania dodatku azotynu sodu z substancjami chemicznymi lub powodującymi problemy z zanieczyszczeniem.
Typowe zastosowania smaru to: łożyska motoryzacyjne, uszczelnione łożyska pomp, łożyska silników elektrycznych i łożyska ogólnego zastosowania.
W pełni fluorowana stabilność termiczna Krytox ™ zapewnia oszczędności i wydłużone okresy między smarowaniem. Doskonała wytrzymałość filmu smarnego zmniejsza zużycie.
Typowe właściwości smaru Krytox GPL226 |
||||
Dodatki antykorozyjne | Tak | |||
Dodatki wysokiego ciśnienia | Nie | |||
Ocena antykorozyjna, ASTM D1743 | Pass (pozytywna) | |||
Wygląd | biały, konsystencja kremu | |||
Test 4 Ball Wear, ASTM D4172 (Oil)/D2266 (Grease) 40 kg, 1200 rpm, 1 hr at 75 °C (167 °F) | 0.81 mm |
|||
Test 4 Ball EP, ASTM D2783 (Oil)/2596 (Grease) LWI/Weld Load | 199.9/Powyżej 800 kg* | |||
Szacowany zakres temperatur roboczych | –36– 260 °C (–33–500 °F) | |||
Lepkość oleju bazowego, cSt 20 °C (68 °F) | 822 | |||
40 °C (104 °F) | 243 | |||
100 °C (212 °F) | 25 | |||
204 °C (400 °F) | 4.1 | |||
Wskaźnik lepkości oleju | 134 | |||
Separacja oleju, wt % po 30 godz., 99 °C (210 °F) | 4 | |||
Max. lotność oleju, % w 22 godz., D2595 121 °C (250 °F) 204 °C (400 °F) |
<1 <3 |
|||
punkt kroplenia | NA | |||
Standardowy poziom konsystencji NLGI (Inne dostępne na żądanie) |
2 |
|||
Gęstość at 0 °C (32 °F), g/cc | 1.99 |
|||
Dopuszczenie do kontaktu z żywnością | NSF H-1 |
Przygotowanie aplikacji do smarowania:
Elementy powinny być całkowicie oczyszczone ze starych smarów. Nieprzestrzeganie tego zmniejsza trwałość w testach wysokiej temperatury i wysokiej prędkości, w których smar był zastosowany.
Smar nie należy mieszać z innymi rodzajami smarów.
Przechowywanie i okres przydatności do spożycia
Smar ma nieokreśloną trwałość, jeśli był przechowywany w czystym, suchym miejscu oraz nei był otwierany. Po dłuższym przechowywaniu, przed zastosowaniem należy wymieszać wydzielony olej ze smarem.
Informacje zawarte w niniejszym dokumencie są oparte na danych technicznych firmy Chemours.