Syntetyczny smar do metalu i tworzyw sztucznych Molykote G-2003

Molykote® G-2003 High Performance Grease

Syntetyczny (PAO) smar o szerokim zakresie temperatury pracy opracowany do długoterminowego smarowania łożysk ślizgowych, prowadnic kulkowych, przekładni zamkniętych i kół zębatych do aplikacji: plastik/metal, plastik/plastik pracy w umiarkowanie wysokich prędkościach i dużych obciążeniach.

Podstawowy skład produktu Dow Corning Molykote G-2003 to: polyalphaolefine (PAO) jako olej bazowy, zagęszczacz litowy, smary stałe jako dodatki ślizgowe (wypełniacze), inhibitory utleniania jako dodatki wzmacniające. Taki skład zapewnia wysoką wydajność w środowiskach wilgotnych, długą żywotność, kompatybilność z większością tworzyw sztucznych i elastomerów, zapobiega zjawisku stick-slip, małą odporność na ścinanie w niskich temperaturach, wysoką odporność na korozję i mróz oraz możliwość pracy w zakurzonym środowisku, a przede wszystkim charakteryzuje się niskim odparowaniem oleju i niskim współczynnikiem utleniania.

Molykote G-2003 jest powszechnie stosowany do okiennych podnośników samochodowych, dachów mechanicznych, regulatorów siedzeń, zamków kierownicy i systemów blokujących drzwi przesuwne.

Nakładanie smaru jest typowe dla smarów o konsystencji NLGI 2. Wyczyść punkty smarne mechanicznie lub chemicznie. Smarować za pomocą pędzla, szpachelki, pistoletu lub automatycznego urządzenia smarującego. Odpowiedni dla systemu centralnego smarowania. Nie należy mieszać produktu z innymi smarami.

Podstawowe dane produktu Molykote G 2003kup teraz emoly

Norma Treść Jednostka Wynik
CTM 0176B Kolor Beżowy
Skład; olej bazowy -polyalphaolefine (PAO), zagęszczacz -zagęszczacz litowy, dodatki ślizgowe (wypełniacze) ·- smary stałe, dodatki - inhibitory utleniania
- Temperatura pracy ° C. -50do+140
ISO 2137 Penetracja robocza (60 cykli) mm/10 265-295
DIN 51818 Klasa NLGI klasa - 2
DIN 51 562 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 40 ° C. mm ² / s 35
ISO 2176 Temperatura kroplenia ° C > 190
ISO 2811 Gęstość w temperaturze 20 ° C g / cm 3 0.95
ASTM D972 Straty wskutek parowania (24 h, 100 ° C) % 0.1
DIN 51817 Wydzielanie oleju (168 g, 40 ° C) % 2.9
DIN 51808 Odporność na utlenianie, spadek ciśnienia 100h, 99 ° C kPa 10
DIN 51807 Odporność na wodę (3 g, 90 ° C) 0
DIN 51802 Stopień korozji (łożyska, woda destylowana) - 0
DIN 51350,pt.4 4 Four-Ball Tester, obciążenie N 2200
DIN 51350,pt.5 Nośność (test Four Ball tarcia, 1450 obr/min/300 N / 1 h) mm 0.6
DIN 51805 Metoda Kesternich-ciśnienie wody w temperaturze -35 ° C. bar <0,45
Test ASTM D147880 Niski moment temperatura -40 °C
Początkowy moment rozruchowy Nm 75x10-3
Moment po 20 minutach pracy Nm 60x10-3

CTM: Firmowa metoda testów, kopie CTM-tych są dostępne na życzenie

ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: German Standard Industrial.

Opakowania: 25 kg

Normy i atesty: wysoka odporność na niskie temperatury, wysoka nośność, zapobiega zjawisku stick-slip, kompatybilny z wieloma elastomerami i tworzywami sztucznymi, wysoka wydajność przy pracy w warunkach wilgotnych i silnym kurzu, dobre waściwości antykorozyjne, smar długoterminowy, dobra odporność  na ścinanie w niskich temperaturach

Trwałość i magazynowanie: przy przechowywaniu w temperaturze od 0 do 40 °C, w oryginalnych, zamkniętych pojemnikach, ważność produktu wynosi 60 miesięcy od daty produkcji

Ograniczenia: produkt ten nie został przetestowany ani przedstawiony, jako odpowiedni dla zastosowania w medycynie lub farmaceutyce.

Tagi: metal/plastik, metal/elastomer, plastik/tworzywo sztuczne, tworzywo sztuczne/elastomer, smar do łożysk ślizgowych, smar do prowadnic przesuwnych, smar do łożysk liniowych, smar do przekładni zamkniętych, smar do przekładni otwartych, smar do mechanizmów okien samochodu, smar do zamków mechanicznych, smar do drzwi przesuwnych, smar odporny na wypłukiwanie.

Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie technicznym: BRAD PENN, Berulub FR 70, Berulub FR 101, EZ-502 HL, LGLT 2, Mobilith SHC 460, Rheolube  374,

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd