Powłoka do tłoków Molykote D-7409

Molykote D-7409

Powłoka do dużych obciążeń na bazie dwusiarczku molibdenu (15%) i grafitu (1,5%) oraz spoiwa organicznego (Poliamid-imid), oraz rozpuszczalniki organiczne utwardzana przez ogrzewanie w temperaturze 150-220° C i bardzo dobrej odporności chemicznej oraz znakomitej właściwości smarnej i doskonałych właściwościach antykorozyjnych. Produkt odporny na oleje, smary i wiele substancji chemicznych. Zapobiega korozji ciernej.

Aplikacje: ruchy w kombinacji metal/metal, oraz urządzenia pracujące w umiarkowanych prędkościach i średnich do dużych obciążeń, odpowiednie do ruchów oscylacyjnych lub pracy przerywanej oraz do stałego smarowania w wysokich temperaturach. W celu poprawy funkcjonowania procesu i zmniejszenia tarcia, dla trwałego smarowania w wysokich temperaturach, a także smarowania, w sytuacjach, w których nie można stosować smarowania olejowego i lub smarem stałym. Stosowany do pierścieni tłokowych i popychaczy silników spalinowych. Armatura, części samochodowe hamulcowe, zamki, zawiasy, popychacze silników spalinowych, pierścienie tłokowe, styczniki magnetyczne i pompy, ochrona przed korozją dla części systemów hydraulicznych i pneumatycznych.

Przygotowanie powierzchni: powierzchnię przeznaczoną do pokrycia powłoką przeciwcierną MOLYKOTE D-7409 należy uprzednio oczyścić i odtłuścić. Zastosowanie fosforanowania lub piaskowania (siatka 180) zwiększa przyczepność i trwałość użytkową powłoki.

Sposób nakładania: Powłokę przeciwcierną należy dokładnie wymieszać, a następnie nakładać metodą natrysku, zanurzania, rozpylania odśrodkowego lub przy użyciu pędzla. Zalecana grubość suchej warstwy: do 3 µ. Tak naniesiony produkt należy utwardzić w temperaturze 150-220°C.

W celu rozcieńczenia powłoki należy stosować rozpuszczalnik Mmolykote7415

Podstawowe dane produktu Molykote D 7409kup teraz emoly

Norma Treść Jednostka wartość
CTM 0176 Kolor Szaro-czarny
Skład: smary stałe, dwusiarczek molibdenu, inhibitory korozji, spoiwo poliamidowe, rozpuszczalniki organiczne
  Temperatura pracy ° C -70 do 350
  Właściwości fizyczne
ASTM-D 1084 Lepkość dynamiczna w 23 ° C mPa.s 400
Metoda B
ASTM-D 1475 Gęstość w temperaturze 23 ° C g / ml 1,17
ASTM-D 56 Temperatura zapłonu ° C 35
ASTM-D 2625 Ładunek krytyczny, Falex metoda, procedura B H s=8700
p(1)=11100
ASTM-D 2714 Żywotność (test car Falex LFW-1W tłokowa cykle p(1)=228000
Ruch do przodu do współczynnika tarcia f = 0,08 dla p(2)=153000
load = N 980 H, częstotliwość w = 89,5 cykli / min s=158000
ASTM-D 7217 Krytyczny docisku (jazda próbna na SRV obszary tarcia na dysku z przyrostem obciążenia N t= 10 H / 3 min, prędkości V = 80 mm / s, temperatura T = 50 ° C, wilgotność względna H = 40%) MPa p(1)=2500
p(2)=2300
s=1900
DIN 51834 Żywotność (badane obszary SRV maszyny tarcia na dysku   załadować N = 15 H, P = ciśnienie kontakt 1160 MPa, prędkość V = 40 mm / s, temperatura T = 50 ° C, wilgotność względna 40% = H h p(1)>12
p(2)>12
ASTM-B 117 Ochrona przed korozją (test w komorze solnej w grubości powłoki 15 mikronów nałożonej powłoki na podłożach stalowych fosforan) (1) h p(2)=250
DIN 50021
 CTM 0010V Zawartość pozostałości nieulotnej % 31
  Odporność na promieniowanie   10 ^ 8
ASTM-D 2625 Krytyczne (Falex metoda) dla powierzchni po pokryciu / po fosforanowaniu / piaskowaniu, kN 15,8
  Trwałość (samochód testowy LFW-1 ruch obrotowy do współczynnika tarcia f = 0,1 N = obciążenie 2860 h, n = 72 Prędkość obr / min, prędkość V = 7,9 przesuwne m / min) do powierzchni, po pokryciu / po fosforanowaniu / piaskowaniu Obr. 364
w
tys.
  Żywotność (samochód testowy LFW-1, z ruchem wahadłowym, do współczynnika tarcia f = 0,08 N = 900 obciążenie H, częstotliwość w = 89,5 cykli / min) do powierzchni po pokryciu / po fosforanowanie / Cykle 214
w
tys.
  Warunki utwardzania (czas / temperatura), min / 30/220
° C 120/150
ISO / R 1456 Test solankowy (pow.fosforowana) godz. 300
  korozja cierna, test Deyber – oscylacje: 36*106 cykli 36*106
CTM 0021A Temperatura zapłonu: oC 28
  wydajność m2/kg 12
  Zalecana grubość powłoki mikrony do 3

ASTM: Amerykańskiego Towarzystwa Badań i Materiałów.

ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna

DIN: Deutsche Industrie Norm

CTM: Metoda badania Corporate, kopie CTM dostępne są na życzenie.

Opakowania produktu: 500 g, 5 kg, 25 kg

Trwałość i przechowywanie: 5 lat od daty produkcji przy przechowywaniu w szczelnych pojemnikach i temperaturze poniżej 25 oC

Normy i atesty: doskonałe właściwości smarne, dobra przyczepność, doskonała ochrona antykorozyjna, wysoka nośność, wysoka odporność na zużycie, odporność na wysokie i niskie temperatury, wysoka odporność na promieniowanie, odporność na oleje, smary i rozpuszczalniki, odporność chemiczna, wydajność pracy w próżni, wydajność pracy w wilgoci, wydajność pracy w kurzu, odporny na wypłukiwanie wodą, dobra ochrona przed korozją cierną, właściwości awaryjnego smarowania, zapobiega zjawisku stick-slip, powłoka może być malowana, zapewnia stały moment dla połączeń gwintowanych, ułatwia montaż i demontaż.

Tagi: metal/metal, powłoka do pierścieni tłokowych, powłoka do tłoków, powłoka do popychaczy, powłoka do rozrusznika, smar do łożysk ślizgowych, smar do prowadnic przesuwnych, smar do łańcuszków, smar do przekładni otwartych, smar do przekładni zamkniętych, powłoka do cylindra, smar do gwintów, powłoka do gwintów, smar do zamków, smar do zawiasów, smar do wielowpustów.

Produkty o podobnej charakterystyce lub zastosowaniu: Hi Jet Power, NCC COATING, Carboglide, Diamond-Like Carbon, MOLY MIST, DefricCoating.