Smar mineralny do łożysk ślizgowych i tocznych Molykote Longterm 2/78

Molykote® Longterm 2/78 G

Mineralny smar litowo-cynkowy z antyciernymi dodatkami, inhibitorami korozji, dodatkami przeciwutleniającymi oraz dwusiarczek molibdenu, jako wypełniacz o szerokim zakresie temperatury pracy i właściwościach anti frettingowych do bardzo obciążonych węzłów tarcia. Smar został zaprojektowany, aby wytrzymać trudy ciężkich zakurzeń przy kombinacji metal/metal o dużym obciążeniu i prędkościach od niskiego do umiarkowanie wysokiego, które są narażone na korozję, powstawanie rozstępów (efekt Brinella - czyli odciśnięcie się kulek w bieżni łożyska na skutek długotrwałego nacisku spoczynkowego) oraz wilgoć. Niska skłonność do utleniania sprawia, że smar należy do tych środków smarnych, które charakteryzują się długotrwałym smarowaniem a pozostałe dodatki zawarte w produkcie zapewniają bardzo wysoką odporność na ścieranie i ochronę przed korozją. Ponadto charakteryzuje się wysoką wydajnością na mokrej nawierzchni i uniemożliwia ruch stick-slip. Warto dodać, że smar nie posiada w swoim składzie związków ołowiu i niklu.

Zastosowanie: Molykote Longterm 2/78 G jest z powodzeniem stosowany do smarowania siłowników samochodowych hydraulicznych, przegubów, łożysk tocznych, łożysk ślizgowych, prowadnic ślizgowych i rolek prowadzących, oraz wpustów i klinów, osi napędowych, linek. Jest kompatybilny z wieloma elastomerami.

Nakładanie smaru DC Longterm 2/78 G jest typowe dla smarów o konsystencji NLGI 2. Wyczyść punkty smarne mechanicznie lub chemicznie. Smarować za pomocą pędzla, szpachelki, pistoletu lub automatycznego urządzenie smarującego. Odpowiedni dla systemu centralnego smarowania. Nie należy mieszać produktu z innymi smarami.

Podstawowe dane produktu Molykote Longterm 2/78 Gkup teraz emoly

Norma Treść Jednostka wynik
CTM 0176 Kolor  czarny
Skład: olej bazowy mineralny, zagęszczacz-koncentratory mydła litowo-cynkowe, wypełniacze-dwusiarczek molibdenu i stałe środki smarne, dodatki-inhibitory korozji i utleniania.
Temperatura pracy ° C -35 Do +130
ASTM D217 Penetracja (60 uderzeń) mm/10 265-295
DIN 51 818 Klasa konsystencji NLGI 2
ASTM D70 Gęstość g.ml 0,93
ASTM D445 Lepkość oleju bazowego ( 40 ° C) mm2 106
ASTM D1742 Wydzielanie oleju (80 º C/24h) %wagi <6
CTM 0033A Bleed (100 ℃-24h) %wagi 2
CTM 0033A Parowania (100 º C/24h) %wagi 0,4
ASTM D 2265 Temperatura topnienia ° C > 178
ASTM D1478 Niski moment obrotowy temperatura
Start (-20 ° C) Nm 220x10-3
Bieganie (-20 ° C Nm 20x19-3
Start (-30 ° C) Nm 740x10-3
Bieganie (-30 ° C Nm 60x10-3
Ładowność, ochrona przed zużyciem, trwałość
ASTM 2566 Cztery kulki odzież (60 kg) mm 0,6
ASTM 2596 Cztery ball spoiny kg > 260
ASTM D 942 Odporność na utlenianie (99 º C/100h) bar 0,1
Maszyna Almen-Wieland OK obciążenia N 11000
Maszyna Almen-Wieland Siła tarcia N 3500
ASTM D1264 Woda wymywania (79 ° C /1hr) % 2
ASTM D6138 Stopień korozji (łożyska, woda destylowana) 0-1
DIN 51 807 T.1 Odporność na wodę (3 H, 90 ° C) 1
DIN 51 817 Separacja oleju (standard test) % 1,9
DIN 51758 Temperatura zapłonu ° C /> 200

CTM: Firmowa metoda testów, kopie CTM-tych są dostępne na życzenie
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna
DIN: Deutsche Industrie Norm

Opakowania: 50 kg Beczka: 180 kg

Normy i atesty: smar o wysokiej nośności, wysoka wydajność pracy w wilgoci i kurzu, zapobiega zjawisku stick-slip, duża żywotność, dobre właściwości antykorozyjne, smar o dużej żywotności, ochrona przed korozją cierną, nie zawiera niklu i ołowiu.

Trwałość i magazynowanie: Przy przechowywaniu produktu w zamkniętych oryginalnie opakowaniach i chłodnym miejscu (poniżej 20 °C) okres trwałości wynosi 60 miesięcy od daty produkcji.

Ograniczenia: produkt nie jest polecany ani przedstawiony, jako zalecany dla zastosowań medycznych lub farmaceutycznych.

Tagi: metal/metal, smar do łożysk tocznych, smar do łożysk ślizgowych, smar do prowadnic przesuwnych, smar do łożyska liniowego, smar do wielowpustów, smar do siłowników hydraulicznych, smar do przegubów, smar do wpustów, smar do osi napędowych, smar do linek, smar do łożysk samochodowych.

Produkty o podobnych właściwościach lub zastosowaniu: brak smaru o podobnym składzie i właściwościach. TOMFLON MG 2D, MG Chemicals 8461,

smar do przekładni kierowniczych

smar do maglownicy

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd