olej do przekładni zębatych

Molykote® L - 2110 VG 100

Syntetyczny (PAO) olej przekładniowy nie zawierający związków ołowiu, zapobiegający mikro-wżerom i korozji do smarowania łożysk tocznych, łożysk ślizgowych, prowadnic, łożysk liniowych i zębów przekładni w tym przekładni zębatych, przekładni walcowych, przekładni planetarnych.
Olej Molykote L2110 charakteryzuje się doskonałą nośnością filmu olejowego co sprawia, że chronione elementy, a głownie przekładnie są zabezpieczone przed zarysowaniem lub ścieraniem gwarantując długotrwałą żywotność sprzętu i zmniejszone koszty konserwacji. Wysoka stabilność termooksydacyjna sprawia, że tworzenia się osadów jest wyeliminowane bądź znacznie opóźnione, zapewniając zwiększoną czystość układu i wydłużone okresy między konserwacyjne.

Obecne maszyny i urządzenia przemysłowe wymagają do smarowania przekładni wszelkich typów oraz przekładni z łożyskami tocznymi i ślizgowymi specjalistycznych smarów przekładniowych które nie tylko skutecznie chronią węzły tarcia ale poprzez długotrwałe smarowanie stają się tanie w eksploatacji. Warunki pracy skrzyni biegów o różnych typach różnią się istotnie, podczas gdy procesy zachodzące podczas tarcia w przekładniach przemysłowych na ogół różnią się od procesów występujących w podobnych mechanizmach nieobjętych elementem przekładni.

Oleje przekładniowe oparte o syntetyczne (PAO), oleje bazowe wzbogacone kompleksowymi dodatkami przeciwdziałającymi korozji, utlenianiu, i nie zawierające ołowiu oraz i jego związków, skutecznie chronią przekładnie przed zwiększonym zużyciem powierzchni roboczych i zapobiegają korozji wżerowej, która jest podstawową przyczyną zniszczenia lub uszkodzenia węzłów tarcia. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami produkt DOW Molykote L-2110 zapewnia większą odporność na utlenianie i stabilną pracę przy wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach przekładniom zębatym walcowym i przekładniom planetarnym

Olej Molykote L2110 zapewnia efektywną ochronę przed rdzewieniem, korozją, mikropittingiem dla wszystkich komponentów przekładni a doskonałe właściwości w zakresie odporność na emulgowanie zapewniają bezproblemową eksploatację w warunkach w których występuje woda/wilgoć.

Olej L2110 opracowany został dla wymagających środowisk, w których istnieje ryzyko powstania mikropittingu (doły utworzone przez mikropitting są głębokie na około 10-20 um w głąb metalu często mają matowy lub szary wygląd). Podstawowe zalety tego oleju to bezołowiowość, wysoka wydajność w środowiskach wilgotnych, długa żywotność, odporność na niską i wysoką temperaturę a przede wszystkim wysoka odporność na korozję, które znacznie zwiększają maksymalne okresy między wymianami oleju i utrzymują zasadnicze parametry oleju przez długi okres użytkowania w niezmienionym stanie.

Podstawowe dane produktu Molykote l-2110
Norma Treść Jednostka wynik
CTM 0176 Kolor bursztynowy
Skład: Olej bazowy- polyalphaolefine PAO, dodatki -inhibitory korozji, utleniania i zwiększające obciążenie.
Temperatura pracy ° C -50 do +230
ASTM D445 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 40 ° C. cSt 107
ASTM D445 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 100 ° C. cSt 13,7
ASTM D1298 Gęstość w temperaturze 15 ° C g/cm3 0.84
ASTM D2270 Wskaźnik lepkości oleju bazowego 130
ISO 6247 Skłonność do pienienia ml <25
ASTM D97 Temperatura krzepnięcia ° C. <-50
ASTM D 92 Temperatura zapłonu ° C 271
ASTM D-2422 Klasa lepkości na ISO VG 100
DIN EN ISO 3405 Temperatura wrzenia ° C > 35
Zawartość wody % <0,05
ASTMD 3241 Stabilność termooksydacyjna Test prawidłowy
ASTM D 2896 Liczba kwasowa mg KOH na 1 g 0.55
ASTM D1401 Właściwości demulgujące ml / ml / ml (min) 40/40/0 (10)
ASTM D665, B Zdolność do zapobiegania korozji syntetyczna woda morska test został zakończony pomyślnie –brak rdzy
ASTM D130 Stopień korozji na płytce miedzianej - 1a 1a
DIN 51 354-2 Liczba cykli zwiększania obciążenia aż teaser (test FZG A / 8,3 / 90) Load Stage Fail > 12
Właściwości wybuchowe nie wybuchowy

ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm

Opakowania: 18,9 l, 208 l.

Normy i atesty: AGMA 9005-E02, DIN 51 517 część 3, US Steel 224, Flender, Cincinnati Machine, David Brown SL.53.101, NSF H-2

Doskonała stabilność termiczna i oksydacyjna, wysoka zdolność przenoszenia obciążenia, wysoka odporność na ścinanie mechaniczne, dobra odporność na wymywanie wodą, wysoka odporność na niską i wysoką temperaturę, dobre właściwości antykorozyjne, długa żywotność, brak w składzie związków ołowiu.

Trwałość i przechowywanie: w przypadku przechowywania w temperaturze poniżej +5 do 28°C w oryginalnych zamkniętych pojemnikach, produkt ten posiada okres trwałości i 60 miesięcy od daty produkcji. Nie przechowywać w pobliżu utleniaczy.

Ograniczenia: Produkt ten nie jest sprawdzony ani przedstawiony, jako odpowiedni do zastosowań medycznych lub farmaceutycznych.

Tagi: olej przekładniowy VG 100, metal/metal, bezołowiowy olej zapobiegający korozji wżerowej, smar do przekładni zębatej zamkniętej, smar do łożyska tocznego, smar do łożyska ślizgowego, smar do prowadnic przesuwnych, smar do łożyska liniowego, olej PAO VG 100.

Produkty o podobnym składzie lub zastosowaniu: Transmil Synthetic, Phillips 66 Syncon R & O, Helios PAO Gear Oil, AGIP Blasia SX 100 / Dicrea SX 100, AGRIFARM HYDRO 100, RENOLIN VG 100, HMT HMTG140, Lubrita PAO Synthetic Gear, RENOLIN UNISYN CLP, AMSOIL PT, XL7316, AZOLLA ZS 100, Morris Lodexol FS, PETROGEAR PAO, Balmerol Synthgear M 100, Alphasyn EP, Klübersynth EG 4-150, Mobil SHC Gear, Omala S4 GX, ENDURATEX Synthetic EP, CARTER SG, Cassida GL, AVIA SYNTOGEAR PE, Enersyn EP-XF, RENOLIN UNISYN CLP, GEAR SINTEC CLP 100, Gear Oil SHC PAO Based, GETRIEBEÖL CKT 100,

Our website is protected by DMC Firewall!