Smar do łożyska silnika Molykote G-0101

Molykote® G-0101

Wysokowydajny uniwersalny smar litowy do długotrwałego smarowania o dużej nośności i przyczepności do kombinacji metal / metal do szybkich i średnich ruchów oraz średnich do wysokich obciążeń. Molykote G-0101 zapewnia stałość smarowania w zakresie temperatur od -20 °C do 150 °C.

Podstawowe zalety tego wielozadaniowego smaru to: wysoka  nośność, duża smarowność i żywotność z racji niskiego odparowania oleju, dobre zabezpieczenie przed spłukaniem przez wodę, dobre zabezpieczenie przed korozją, dobra odporność na utlenianie, redukcję zużycia i zdolność do wyciszania oraz doskonałe właściwości smarne przy wysokich temperaturach.

Skład smaru to olej mineralny, kompleks litowy, jako zagęszczacz, inhibitory korozji, jako wypełniacz.. Podstawowe praktyczne aplikacje to; węzły tarcia i łożyska pojazdów oraz maszyn przemysłowych, łożyska silników i wentylatorów, węzły tarcia narażone na wodę, łożyska wrzecion, wózki widłowe i urządzenia do podnoszenia, wały wielowypustowe i aplikacje kolejowe.

Sposób aplikacji jest typowy dla smarów o gęstości NGL 2. Wyczyść punkty, które mamy smarować. Nakładać pędzlem, szpachlą, smarownicą lub automatycznym urządzeniem smarującym. Pomimo dużej gęstości smar z powodzeniem można stosować w systemach centralnego smarowania.kup teraz emoly

Podstawowe dane Molykote G-0101

Norma Treść Jednostka wynik
 ASTM 0176 Kolor  Żółtawo-brązowy
Konsystencja  Pasta do zębów
Skład: olej bazowy-mineralny, zagęszczacz –kompleks litowy, inhibitory korozji, jako wypełniacz
Temperatura pracy ° C -20 do +150
DIN 51 818 Klasa konsystencji NLGI 2
ISO 2137 Penetracja mm/10 280
ISO 2811 Gęstość w temperaturze 20 ° C g / ml 0,91
DIN 51 562 Lepkość oleju bazowego w temperaturze 40 ° C mm²/s 101
DIN 51 562 Lepkość oleju bazowego w temperaturze 100 ° C mm²/s 11,5
ISO 2176 Temperatura topnienia ° C > 260
ASTM D972 Straty wskutek parowania (22 h, 100 ° C) % 0.35
FTMS 791C-321 Wydzielanie oleju (24 h, 100 ° C) % 1.5
DIN 51808 Odporność na utlenianie kPa 30
ASTM D1264 Wymywania wodą (1 h, 38 ° C) % 2.5
ASTM D1743-73 Właściwości antykorozyjne - 1
11007 ISO Stopień korozji (łożyska, woda destylowana) - 0-0
DIN 51 350 pt.4 Four-ball tester (VKA) obciążenie zespawania N 2000
DIN 51 350 pt.5 Wżery zużyciowe pod obc. 400 N mm 0,89
Prędkość Wartość DN mm / min 520000
ASTM D1478-63 Moment oporu obrotu łożyska wałka w niższej temperaturze 0 ° C
przy starcie N m 47
20 minut po rozruchu N m 25

ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna
DIN: Deutsche Industrie Norm
FTMS: Federal Standardowe metody badania.
ASTM: Amerykańskiego Towarzystwa Badań i Materiałów.

Opakowanie produktu: 400 g, 1 kg, 25 kg, 180 kg.

Normy i atesty: odporny na wysokie temperatury, dobra praca w wilgotnych warunkach, dobra odporność na wymywanie wodą, smar długoterminowy o dużej żywotności, dobre właściwości antykorozyjne.

Trwałość i magazynowanie: Przy przechowywaniu w temperaturze poniżej 20 ° C, w oryginalnych, zamkniętych pojemnikach, to produktu do użytku wynosi 36 miesięcy od daty produkcji.

Ograniczenia: Produkt ten nie został przetestowany ani przedstawiony, jako odpowiedni dla personelu medycznego lub farmaceutycznego.

Tagi: metal/metal, smar do łożysk windy, smar do łożysk kolejowych, smar do łożysk silnika.

Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie technicznym: LGEM 2, 1200-2 Series Heavy-DutyGrease, Molytex EP 2, Complex LT2, Multifak EP 000, Gadus S3 V220C 2, Albida EP 2, Retinax LX 2.